2009年8月31日 星期一

我家的貓貓很愛0訓

0靚仔同Moon Moon
總會在任何時間,任何地方
都可以訓到覺
大至一張床
細至一個兩隻手掌咁大既紙箱上
一樣可以訓得好自在







靚仔就最喜歡哂太陽
一見太陽伯伯出黎
就會行近窗前,跟住就會躺在我房我床上
看著牠這懶洋洋的傻樣
真的很羨慕..




但有時又真係比佢地既叫聲煩死
每朝早,牠兩總是好像知道我們快起床
牠們會用盡各種方法令我不得不起身
目的就是說: <媽媽~~~夠鐘吃早點了!!!@@>

第一招:-(這是靚仔很愛用的)
先在我身上行黎行去,跳黎跳去
再唔係就直頭用牠沉重既身軀訓在我的心口上
...Oh...我快呼吸不到了...
用手甩開牠,牠就用九秒九既速度再次坐在我心口上



第二招:-
用牠們那雙手係咁拍我個頭,咀,..
之前真的試過比佢既爪爪傷了我塊面呢!

第三招:-(這是牠們的絕招)
不論在房內,房外也好
用牠們高八度既叫聲不停叫,不停叫
叫到你煩為至,不理牠們
叫到累了..小休五分鐘,再叫...
如是者..牠們可勁過天皇巨星開演唱會
..但大多數..都是我先投降....
<好了..你們嬴了..早餐..早餐..知道...>

...所以..我還是喜歡你們睡覺的樣子多一些







3 則留言:

  1. HI~~
    唔好意思,可以看一下喔!!
    轉貼 八八水災流浪動物之家災後探訪
    仲有呢度~唔該晒~
    台灣88水災 救救流浪動物
    仲有好多動物需要幫忙啊~
    thanks~

    回覆刪除
  2. coco寵物飯堂 之 < 中秋狗狗迷你冰皮月餅製作班 > 現正招生,詳情請瀏覽 http://hk.myblog.yahoo.com/cocopets_canteen/article?mid=1897 。
     
    本飯堂開始接受訂購冰皮月餅及傳統月餅,歡迎致電查詢。
    電話﹕61490123 / 96367743

    回覆刪除
  3. 哈哈~~我公司貓一餓又係會用高八度的聲音叫俾野食~~
    所以我都好有同感呀!!!
    佢地好可愛~

    回覆刪除