2009年6月29日 星期一

Tranformer 2 (變形金剛2:狂派再起)




上星期六同蝦子餅去睇左
我等左好耐,終於都可以有得睇第二集
之前上網睇到話唔及第一集好睇
但我睇完個兩個半鐘裡面
真係覺得由頭好睇到落尾
冇任何既悶場Wor~~

可能我只係一個普通既觀眾
唔係專業影評人
所以就算劇情上係減左小小分
但單睇佢地既CG特技,再加上今集既笑位
我自己覺得已經可以補番數

我最鍾意個Part係
- 大黃鋒係沙漠"C"開左個隻老虎定豹條尾(直頭將佢拆骨)..超正
- 仲有,個女主角好正呀!!(哈哈..)
- 好鍾意架四驅車仔仔,好cute




唯一我覺得唔係咁好既係結局太快,太急喇!!
但我都會比佢80分!!
等佢第三集!!Yeah!!




沒有留言:

張貼留言