2009年6月10日 星期三

拉~~麵~~

之前食了好多餐米線,有點悶
今餐改食拉麵啦
都係去番之前我講過我最喜愛的拉麵店
"八八八拉麵店"
位置於銅鑼灣,7點前去到或者可以唔使等
7點後就要耐心等一下了
但也不是等得太耐,因為食個拉麵不是用太多時間
好快都會有位,今次等了20分鐘啦



我叫的辣味拉麵,有我最喜愛的筍,也有兩片叉燒
味道不太辣,下次可以試佢再辣D個隻~~


蝦子餅叫既麵豉叉燒拉麵,味道都幾濃,有好多片叉燒,大大碗~~正


也是我每次去食日本料理的指定小吃
這裡做法有點不同,因為冇出面個D咁香口的
睇佢D色已經知道,但都好味的


再來一客餃子添~~



十分滿足~~多~哂~~!!ヾ(@^▽^@)




沒有留言:

張貼留言