2009年6月26日 星期五

父親節之大出血海鮮餐

父親節既一星期前
已知道係去食個D掠水海鮮餐
心裡一千個不願意,但都冇辦法
一來我唔鍾意食海鮮,二來又好貴
又覺得好唔抵~~
但因為係父親節,就算吧!

今次因為星期日,第日仲要返工
揀近屋企一點吧!!唔去那些什麼西貢,布袋澳了
就三聖啦..乘巴士都係30分鐘,方便嘛!





妹妹,妹夫同爸爸先出去買海鮮
我當然坐在酒樓歎冷氣等他們啦
佢地返黎已經話買了千四大元既海鮮了~~
嘩嘩嘩..三個嘩呀!!Help me~~


^食海鮮前先吃個燒味併盆~~雖然叉燒真的好好味,但$168又真係太貴了


^聖子皇


^大大隻既帶子..哈哈..我個人只係覺得粉絲好食..帶子~~唔識欣賞


^芝士汁伊麵好食..龍蝦..師傅整得老了一點呢!


^好好好大隻既蠔,但都同樣好好好好"seng"
如果用羌蔥整我諗會好一點,我咬一口已整食都冇食~~放棄了


^條魚兩食..但忘記影炒班球~~魚不嬲都係我唯一喜歡既海鮮
所以只有這兩味我係覺得好食的


^買海鮮時送既(樣樣都有D)用黎整左個海鮮湯


^好清,好鮮甜,好味道!!

今餐最終係二千八百幾 (七個人)
真係好貴,我令願去食自助餐了!!

但希望爸爸喜歡便可以了~~
因為父親節嘛!!
但...近來我又的確對他越來越~~~~~~~
唉..算啦...不提也吧...唔係寫一萬幾千字都講唔完!!






沒有留言:

張貼留言