2009年6月4日 星期四

自小已害怕的地方

從細細過開始已經好害怕去呢度
因為個度既人,聲音都好得人驚
哈哈...邊度呢..................................




因為我呢兩日發覺左邊牙齒好痛
自己食左兩日止痛藥都冇咩好到
所以今日就膽粗粗咁去睇醫生了

入到去先幫我照了3張X-Ray
醫生話原來我因為牙肉發炎,仲腫哂
所以要幫我"桔"串佢放番D"矓"出黎
仲要清理埋近發炎處個兩隻牙添
嘩....好驚呀....未整已經覺得痛

一訓落佢張櫈上面就覺得死期到了
只後佢仲問我打唔打麻醉針
緊係打啦...我驚死呀嘛~~~
之後我就隻手握住我個銀包
再將我個口有咁大擘咁大
一路聽住個D"枝...枝.."聲
一路諗得咪..得咪...
我覺得我好似呼吸唔到咁呀~~
好彩...醫生都好快手
唔使十分鐘..得左~~~~
呼................................鬆一口氣了~~(回魂了...)
但醫生就叫我要洗牙,仲要分兩次洗添~~
我就話..等我好番先啦~~

好戲在後頭~~
多謝一共$1,350~~~
ho~~ho~~ho~~~心都痛埋..(請問邊度有心臟科呢!!!)







沒有留言:

張貼留言