2007年9月12日 星期三

Final Fastasy



近來玩既一隻Game: Final Fastasy
都幾好玩..暫時,因為我估之後會越來越難
其實本身我好小玩咁既類型Game
但因為我覺得佢既畫面都幾靚,而且近排又冇咩新Game玩
所以咪玩下唔使成日搭巴士個時冇野玩囉
但ARPG Game 始終都唔係女仔Game
而且個Game係3D既...我呢..方向感唔係咁好
(=0=" 好似係好差Wor~~~!!!)
明明一條直路,我都會令個Game既主角行到唔係一直線
又明明隻怪獸係在左手邊,但我就唔知打左去邊,永遠成日係度打空氣囉...
哈哈..我會試下..可能玩多D就會好D..架啦..係咪?
(=0=" 我覺得唔會囉~~~~)


沒有留言:

張貼留言