2007年9月14日 星期五

冇感覺,冇feel

今日接近收工,問番朋友B點解有人請食飯都唔去既
她說AA就去,請就唔去了..心入面唔係好明
之後原來佢唔係咁鍾意請食飯個位人兄..為什麼呢?
她說冇feel,冇感覺..我都係唔明呢??
(=0= 因為你個腦唔係用來諗野未唔知囉!!)
之前個Blog講過,我係唔會追問人的,他們想說就會自己講
係咁問之下得知答案係冇意思的..........
唔..B 朋友,如果真係唔鍾意,不如唔好去了~~
(哈哈..我把這post放在朋友仔分類,唔係公司碎事,你已榮升我的朋友了
很開心吧!!十分勤奮的朋友B,希望我都係你的朋友仔啦!!)
(=0= 喂喂喂..人地既朋友仔定義唔係咁嫁喎!!)

沒有留言:

張貼留言