2007年9月10日 星期一

義美蛋糕

幾年前同事童童媽去完台灣回來後帶了個類似莎莉蛋糕既東西回來比我地食..好好味嫁..之前行超市已經見到好想再食,但個次冇買到,今天我又同佢重遇了,好開心呢,所以就買了細盒的,其實我覺得都唔平,成 $28 ..(好似係,因為係哈多比錢的,哈~~)一盒細的..番到屋企已急不及代開了黎食,真的好好味呀,雖然哈多唔多鐘意佢既口感..但我超喜愛呢..我係在荃灣碼頭的 "10 X 10 街" 超市買的..但我妹夫話係 "東田" 超市都見過呢?



已經比我食左兩件了~~哈哈



6 則留言:

  1. 嘻~^^ 真係好好味呀 我o係永安見過~都買過 $40一大盒~呵~

    回覆刪除
  2. 真的幾貴的 但係有真係好好味呢~~ 今天給花師奶食過 佢都話好好味

    回覆刪除
  3. hello, jennifer 我係mandy呀, 好耐冇見...搬家啦

    回覆刪除
  4. 尋晚sindy打俾我, 佢話二十號生得喎

    回覆刪除
  5. 呢隻蛋糕好好味 KA. 我最鐘意芝士 & 紅豆味. 去西田有大盒, 好似 $38.00 多一陪KA. 所以抵D !

    回覆刪除
  6. 係呀,西田都有,紅豆我見唔到 我見有蜂蜜,朱古力同suger fee ja..

    回覆刪除