2007年9月10日 星期一

阿Don 新相~~

好似好耐冇放阿Don 佢地 D 相出黎..我偷懶囉...今日放住一張先..,佢呢真係越來越唔乖了,佢成走去潦交打,有時我去摸一下我的貓貓,佢又立即跑過黎,(佢而家好小氣嫁,一見到我摸另外個兩隻貓貓呢,佢就唔鍾意)今日先幫我將我卷厠紙分屍咁..成卷冇哂...唉...但一見到你個樣呢..真係令到我又嬲又笑呢...遲D我去旅行,真係唔放心你呢,雖然..放你係婆婆度(係阿Don婆婆呀,即係我阿媽...)但你千其唔好係婆婆屋企搗亂呀,唔係我番黎佢一定找我算將呢.....


唉..大個兩個我就放心姐..(佢地識照顧自己的)..你Wor...希望婆婆攪得你掂啦~~~~~~~~





沒有留言:

張貼留言