2007年9月27日 星期四

番黎喇~~感想

琴日十一點幾番到屋企
但真係好好好攰,所以今日先開始打番
今次既旅程..um...我比70分..
點解咁低分呀?
因為..比我想像中好似欠了些什麼的
我對腳真係好痛,手痛..肩痛..好攰
仲趕過鴨仔團..但冇辦法,因為我地有太多既地方要去
有D我好想去既地方又冇去到添..有點兒失望左
開頭有少少既阻滯又有少少既唔開心..
旅程中同蝦子餅抄架又唔開心...
我諗下一次都係跟團或者只係我地兩個自己去會好少少
開心既野,當然都有啦..見到好多海豚啦(雖然接觸唔到佢地)
去了藥房掃了好多好多野啦
食了一個以為食唔到既sabu-sabu啦..
好了..其他日本之旅既詳情..請留意我個blog啦
我有時間會慢慢咁寫番出黎
因為我還要整理一下我個六百張相呢~~

3 則留言:

  1. 咁趕...咁次去唔到咪下次去囉...如果跟團咪仲趕

    回覆刪除
  2. 咁你可以 cut d, 米唔駛咁趕 lo !

    回覆刪除
  3. BW~~就係覺得仲趕過跟團呢,跟團仲比較多時間行          而家好多都係快"立"架ja~~ 海星~~因為今次唔係得我地兩個,所以都要就下人地          個個人又時想去既地方唔同,所以就好難去cut          其實我有D想去既都cut左,等於人地想去個D          亦都cut左,so...下次我會試下自己兩個去,唔去咁          多唔同既地方,主攻兩三個地點,我諗我應該冇問題          如果好似今次咁成日轉車,轉黎轉去.我諗我就唔得..

    回覆刪除