2007年9月28日 星期五

一切從早餐開始

22 September 07


Day 1 ( Part One )

今日朝早五點半便要起身
之後要在六點四十五分前要落到樓下
乘坐會經我們家樓下的機場員工專車"B"
這真的好方便,但不是每一個時間都可以搭
只是非繁忙時間的某幾班車可以比我地一些唔係員工搭既姐
B車好準時,6:45a.m.便到了
大約7:20a.m.便到機場,真快
到了機場便諗住去買一些日用品先
但原來其他的四位團友兼朋友已經到左
咁我快快揀好我要買的東西便去會合他們
我地既早餐先0係機場既Food Court 食Popeyes
今餐成為30大元~~~



um..個飽幾好食,但D薯波油左D..

如果我冇記錯,好似係魚加芝士

大家可以睇到D油嗎?好勁呀

呢個係另外一個朋友食既味千,佢地話機場既味千係正中D既,好似話D湯好味D
大家也可以試試呢?


食過早餐,又繼續我地既旅程喇~~


沒有留言:

張貼留言