2007年9月29日 星期六

機場的鞋子

22 September 07


Day 1 (Part 2)


食完早餐之後都差不多夠鍾入閘了
入左閘,因為豆子忘記了帶份我之前要佢帶的個份Buy List
而我呢個麻煩人又好想要,豆子朋友萊寶便說可以在機場Print番
所以佢地便去Print,約好上機時間0係32閘口等
係Wor~~好似未講今次同行既團友tim..
有我啦,我蝦子餅哈多,豆子同佢朋友仔,豆子朋友萊寶同佢朋友仔
一行六人呀~~
繼續講..0係我地行既去32號閘口時
見到途中既玻璃箱入面的鞋子好得意,便幫它影了幾幅相
嘩好勁呀,佢地想像力好豐富,我個腦就只會諗埋D無聊野
好佩服那些讀Design同廣告既人呢..


左上 - 成條金魚咁,個嘴好攪笑呀
左下 - 我本人唔喜愛皮草呢家野,但見特別,影下吧
右上 - 這是我喜愛既鞋之一,好有時代感,可能我成日用keybroad既關係,所以最鍾意
   (=0=)但係如果要你用呢對鞋去打字,我諗你唔會鍾意囉..
右下 - 這幅我只係影來比花帥奶的,因為佢好喜歡這種中國既藝術的


To be Continue....................


沒有留言:

張貼留言