2007年9月30日 星期日

登機去

22 September 07


Day 1 ( part 3)


終於夠鍾上機了
今日天氣幾好呀,冇落雨
我地今次搭ANA既NH912
之前已經mark埋位,係窗口位呢
但係唔知點解次次我坐既窗口位都係岩岩係個機翼個度
唔係今次了,上次都係呀~~敢樣我好難影景呢!!
過了一陣,飛機起飛了..
原來而家飛機上個部電視仔會播飛機下既景
兩年前我去旅行既時候唔覺既~~
ANA空姐開始派小食同飲料
咦...所有都有熊貓既,好得意呀
小食啦,紙巾啦,杯都係呀(但只係紙杯,膠杯唔係架)
仲有,空姐個條圍裙..都係好靚呀,但係冇得攞呀
呀..唔記得攞紙杯添..返黎攞番先得


之後派飛機餐了..
當然我同哈多一人一款啦,仲使講既
可以試晒兩款呀嘛..哈哈
我呢,睇過人地好多既旅行遊記
個個都話飛機餐唔好食
但我好鍾意食Wor~~
好好味呀!! (=0=)你咩都話好味架啦..


我個個係楊州抄飯加點心

點心係燒賣,蝦餃..好食呀

哈多同我除了主菜唔一樣,其他全部一樣
佢個個係Curry黎架,yummy yummy !!!


待續~~


2 則留言:

  1. hi! 你好 , 我是路過的人 .  我為女友整了一個結婚倒數的 blog, 但她不知道 的 .  希望能在結婚前 (25/11), 有多些瀏覽次數及 9999 個回應才告訴她 .  請問你可否幫幫忙呢 ?  如果有其他路過的人看到這留言 , 也請幫幫忙 . 謝謝 ! 前往婚禮倒數 --> 還有 68 天    還有 69 天    還有 70 天   還有 71 天   還有 72 天    不 再 平淡的愛情

    回覆刪除
  2. 飛機餐真係一時時ka, 有幾次不知是太肚餓 or 咖哩飯真係好好味, 食了2 份, hahahahaha !

    回覆刪除