2007年9月28日 星期五

出發前一日

21 September 07


出發前一日我收拾好我個喼已經係差唔多兩點
個日仲好開心,心諗快D出發,亦仲未知個死字點寫
尤其哈多個喼空到好似冇野帶咁,佢放了兩三個
膠袋之後就同我講...執完..
吓..唔係花..我個起碼都放一半啦
不過當然個日都係我訓先,因為佢要幫我執埋D野入喼嘛
(=0= 你又自己求其執下,跟住又叫人地幫你,之後自己大覺訓)
我要養足精神準備之後既血拼呀嘛 (><)


我個喼,哈多唔明點解我可以帶咁多野

我另外個半個喼真係冇野架..開頭

哈多個喼,大家冇眼花,真係得咁多ja...佢話使麥帶咁多野Wor

另外一邊..哈係冇野呀..


好喇..執好了..去訓喇..
(=0=)你自己先渣..
hehe(>0<)


沒有留言:

張貼留言