2007年9月14日 星期五

戲王之王

上次在家早了起身冇野做
見同事話過這套戲好好笑
就即管睇下啦~~~~~~~
但係睇完之後真係覺得唔好笑
可能平時既他多數是客串多,唔會由頭做到落尾
但當佢成套戲都係用佢個種好好好誇張既手法
我又覺得多左囉.......
我諗我都係適合睇番Stephen Chow 類既戲我就會笑
但係近年他的戲也轉了小小路線,當然,笑位點都有的
但我覺得佢最近個兩套都係有些說話想講的
回想番他再舊D既戲,即係個D唔係諗,一睇就會笑餐死個D
直到而家睇番一樣笑死
(=0= 唉..睇了都over十次了,每次都係笑既,有冇咁好笑呀!!)
有時人有咁多野煩,咁多野諗..睇下呢D戲笑下..唔好咩..睇完起碼開心嘛!!

2 則留言:

  1. 都唔好睇既, 都不青點解會攞獎 !

    回覆刪除
  2. 我都係咁話,我又唔覺阿Sa有咩特別做得好 又或者我唔識欣賞啦~~ 連我阿妹睇完都問我邊一part係好笑?

    回覆刪除