2007年9月14日 星期五

我們這一家

好靚呀好靚呀~~
整好啦~~大家見唔見到呀~~
我整左成晚啦~~
大家比下面,唔靚都話靚呀
今晚整佢既時候先發覺佢地三隻野好多相
都唔知揀邊張,真係好想放哂上黎呀~~
而家見到既阿Don係細果Don黎嫁,哈哈
因為我發覺佢大個D相冇咁好睇,佢而家D相...
成日都影到佢好似乞兒狗咁嫁..
係除左岩岩剪完毛個日嫁ja~~


P.S. 銘謝豆子小朋友幫我,教我點整呀~~
(=0=" 你都知自己有幾煩呢!!!@@@)


6 則留言:

  1. 我 like 黑猫, 佢會不會好大隻 ka ??

    回覆刪除
  2. 好靚呀 ! 點整ka ???  

    回覆刪除
  3. 點整呀..um..我自己係小畫家整好左上面幅圖 (當然如果你係叻D可以用photoshop la..) 跟住係blog按一下編版面,拉去右手邊有個編輯button 按下去之後..會出了個畫面出黎,在背景個度choose 從電腦上載 之後揀番你自己整好個幅圖 p.s. 拉下D格式要揀凈背景,如果唔係佢會同你cut上cut下的

    回覆刪除
  4. BW~~多謝呀,你又整,放你同你個BB既相上去啦 HaHa~~

    回覆刪除
  5. 黑貓..佢叫靚仔(發音係死靚仔個個靚仔) 佢唔大隻架..我最鍾意佢架,佢成日訓係我 肚上面..但早上佢又對我唔秋唔彩架,佢好高"豆"架

    回覆刪除