2007年9月13日 星期四

仲有唔夠十日

係呀,原來好快嫁ja..
想當初幾個月前去買package既時候
心諗有排都未到個日啦!
但唔驚唔覺話咁快仲有一星期多D
就到我既日本血併之旅,好開心呀
但係到而家,我一D野都未執呀
其他團友已經執得七七八八了
我都要加把勁先得lu..
(=0= 聽住先啦..你都係懶嫁啦..)
又係wor~~你點知既~~哈哈


7 則留言:

  1. 你就好啦去旅行...玩得開心d啦

    回覆刪除
  2. 你都可以嫁,我要儲好耐錢先可以去一次 你地隨時都去得啦~~

    回覆刪除
  3. 你就好啦, 有得去旅行. 不用執啦, 反正你去血拼, 帶吉急去 LO! 

    回覆刪除
  4. 海星~~你好呀!!你係Mandy既朋友? 吉喼..我得兩個喼,so..冇帶吉喼過去lu.. 我其中一個團友..就兩個人三個喼 一大一中一細,大既放衫褲,中既放下雜物 細既就吉住去..佢真係勁呀~~

    回覆刪除
  5. 海星係我嘅blog友 咁難得去一次, 記得買多d嘢返嚟呀

    回覆刪除
  6. BW 咁你有冇野想買呀,我可以幫你睇下架!! 我會買好多野,兩年前,我差不多用哂我所有 exchange 既 Yen 呀~~ 希望今次收歛下先~~唔係我屋企個三隻野就冇飯開la..

    回覆刪除
  7. 多謝... 唔使幫我買嘢啦, 最緊要你哋玩得開心

    回覆刪除