2011年1月24日 星期一

是夜,開始為肌膚展現光芒- Miyibi Blogger Night Event

當晚,花花去了位於中環的美甲店 – Nailone
對了,今次的Event 嘅目的地就是這裡了



到步後當眼處已經放下今次來自日本的主角<Young+全能美肌飲品>
原來已有不少演員及化妝師等等都已經試過呢款美肌飲品架喇

仲比我睇到普通話姐姐利嘉兒添,即刻影低佢啦~
屋企個件鐘意到佢暈呀
~



活動還未開始,就拿起相機左拍拍,右拍拍
這美甲店以白色為主,十分簡潔



周圍都放滿了各式甲油,Colourful



除了甲油外,少不免有他們的大作



有我喜愛的黑色型格



亦有可愛的,你們喜歡那些多一點呢?



開始前,先吃一件超美味的栗子綠茶蛋糕



渴下幾口柚子茶之後....
就開始分批美甲囉
~
呢轉花花未開始,又舉超相機周圍影
~
就黎個估估樂啦
….
<
你們認識她們嗎?>哈哈哈




呢位手帶比翼相飛介指
,手指瘦瘦長長

肯定係高人一個..高到用神來稱呼



呢個…..皮褸Rock,著住衫都可以游得好快
嬲起上黎仲會咬人手指架wor..



仲有一位….媽媽級..但皮膚靚到冇朋友
想搵D瑕疵都冇..塊面滑過剝殼雞蛋
大家估唔估到呢….係咪好易估先
但係Sorry ..估中冇獎..哈哈哈



一路整甲就一路聽
NailoneStaff講下指甲潮流

原來而家一樣有男顧客幫顧美甲店,整手整腳都會添呀~
D都不比女生弱
~



再由產品負責人介紹這枝美肌飲品
這枝飲品入面專利成份SPF-ExTM 配方
有效活化肝細胞生長因子, 加速細胞的新陳代謝
SPF-ExTM
含日本無菌豚胎素成份,美顔功效相當顯著
當然,說是全能..它的功效除了美肌同促進新陳代謝外還包括
- 強化身體功能
-
保健功效(例如: 抗皺,淡斑,改善血液循環, 消除疲勞, 解除宿醉等等..)
-
增強抵抗力
-有助改善便秘
問題




建議飲量係每日一枝, 睡前飲用更佳
味道亦甜可口..的確是呢



因為那天提供的熱飲花茶,果茶..柚子蜜,清涼的特飲,橙汁等等
全部都加左今次的美肌飲品
就代表住一年四季都可以放心飲用



所以呢,今次美甲都用了春夏秋冬四季比我地選擇
代表春天的粉紅色,夏天的橙色,秋天的紅色及冬天的紫色
咁大家又估下我揀咩色~



當然係我最愛嘅紫色啦~
加埋我最鐘意冬天添..真係唔使諗就知道答案喇
~



原來我地好多個都揀左屬於冬天嘅紫色呢~



最後多謝
PRMiyibi的邀請

令花花過了一個愉快的晚上





是夜,美甲完畢,也開始我的十天美肌次旅
留待下次再同大家分享啦~

多謝收看~





沒有留言:

張貼留言