2011年1月2日 星期日

鞋子.皮袋.頸巾<九九九誰是兇手>

這堆東東大早分開幾次買下
都是我喜愛的雜項

- 鞋子
先是之前跟Amy的團購買下這兩對鞋子
這間的鞋的確平靚正



紅色的鞋我自己都不太知道為什麼買下
的確不是我會選購的類型及顏色
但見到賣家圖片時又忍不住地按下來



側面有著鍋釘
自問型不起~呵呵
但心想如果冬天穿著長褲再加上它也未必不好看啊



估不到就連鞋內的布也是用我喜愛的紅黑格仔
正~.....但著左鬼睇到咩~哈哈哈,又係Wor~



今季興咩都唔使講喇嘛
毛毛直頭大熱啦
但太多的我又Carry 唔到
小小地就可以喇



毛神神呢....ok wor..D毛都好Soft
至少唔會吉手先...白色加上深啡色都不錯



這對不是高跟來的
行得都好舒服,只是穿下它是有一點點難度
可能我腳大吧~
買了九號鞋還是剛剛好的喇~

- 袋子
花花第一次去香工
哈哈哈...係未好想笑我呢
真的啊~原來香工真我大得很
但今次就主要買我想買的皮袋




揀了這款
原本有我喜愛的紫色
但那隻紫太鮮色了
反而放在皮袋類上自己又覺得不太喜歡
最後揀了灰色




前袋及主袋的拉鍊位置接駁了這"秋"鍊
這正是我喜歡它的原因
不會只得拉鍊,這樣就太普通了




現在我就日日都帶著返工去
有機會再買多一個大一點的
不要看它袋細細,都放得下野呢~嘻嘻~

- 頸巾
以下那條頸巾我真的超級喜歡




對不起,就得這張照片
這照片是頸巾的末端..這堆波波很可愛的說呢
而且都很暖呢~
但.....這是第一張,亦是它最後一張
唉~因為我只帶了它兩次咁大把
之後第三天早上




咩事..............點解會咁
我沒有時間去找答案
因為當時我已經要出門口準備返工
直到放工返屋企
兇手終於出現



原來係你~.....................................(可怒也...!!!!!!)
我一返到屋企..佢就已經將以上五粒波波之外的好多粒嘔哂出黎
你竟然可以食我條頸巾
好啦,你食飽啦~
所以.......................當晚佢係冇飯食
大嗱嗱六十蚊條頸巾,帶過兩次
咁就玩完,你都好過份囉~
所以我好嬲................嬲左佢兩個鐘咁多
見到佢咁嘅樣邊嬲得咁耐架
你地話係咪先~哈哈哈哈哈

最後我決定..我會再買過
或者買回紫色外,再買埋黑色...........都好...........定紅色呢
定藍色.........定係白色好D呢.............
女人...............說到尾都係喜歡買嘢的..(★ ̄∀ ̄★) 哈!


最後多謝你"囉",不是你,我那有那麼多收穫~ (∩_∩)



分享完畢
多謝收看

沒有留言:

張貼留言