2011年1月2日 星期日

攪嘜鬼奪命習作~(((((( ;゚Д゚)))))@紫色迷之雪花

較早前花花看見這篇文章:-

送俾喺"Ztyle"但唔同"Style"嘅妳~



嘩~第二位佳麗太靚喇~
紫色迷之花咪係我囉
即刻認令左先
咁當然又挑戰下自己先啦
但整得唔好唔好噓我呀
好...奪命習作開始~哈哈



嗯...底色分別先用上絨面紫色加白色甲油
再在指定的白色指甲上劃上紫色橫間
哈哈哈..估不倒我劃上橫間是比印花更難
因為我劃黎劃去都劃唔到直線呢~






印片用了M69 的雪花及M42的米字圖案分別組合



印油就係紫色加白色喇~
呵呵呵...跟住花花就印印印.......
印雪花..印米字,印雪花..印米字



印好就加上閃石
有方形的,有圓形的....
呼............經過了一輪的博鬥..



完成了~



本身的是有閃片的
但花花的指甲位置好有限
貼完閃石後覺得已經足夠了
所以沒有再補上閃片喇~



說真的..印甲並不難
反而要我劃一條直直的橫間真係...............哈哈
其實一看就看到那根本不是一條直線喇~



看見了這功課嗎?
老師比多少分給我呢個學生先~
希望合格啦~
下次再有咩功課....即管考...我會再接再厲
嘩..哈哈哈哈~




當日整完這甲..再看看淘寶...
發覺..............哈哈...好似呢...對嗎?

其實大家也可以設計一套自己喜歡的甲啊~
從中可能大家也會找到美甲的樂趣呢~
有興趣可以去Purple House 的 Facebook 專頁看看
它們正推出興趣班呢..
http://www.facebook.com/hk.purplehouse?v=app_2373072738


早一星期前
花花還買了一大堆Etude甲油回家呢~哈哈
聖誕節又有排玩喇..





分享完畢
多謝收看~





沒有留言:

張貼留言