2011年1月2日 星期日

[淘寶分享]淘飾物上篇

今次淘飾物花花揀了兩間
還第一次攪了團購呢~
哈哈~原來我諗得太簡單
因為飾物是全部都細細件
所以對貨同落單亦都不是易事
但總算可以順利過關了~呼.......

今次先分享第一間先
店舖 叫 DDG 愛上.當當閣
這間安排很好啊~還十分有禮貌
最緊要係快~但其中一件貨就有一點點瑕疵
都值九十分了~下次會再揀它呢~





買了兩條圍巾
完全不同Style的..哈哈
我都幾奇怪的呢~
一條是枯顱頭骨..是絲質的
當穿上黑衣時再加上它就很Match了~
還掂要在我家找黑色衣服是一件十分容易的事
另外就是好多隻熊仔的..質地是薄身的布
比起絲質會暖一些添~
但好衰唔衰我冇將佢放好
某天回家就發覺走線了....
點解?咁就要問下我屋企個對一黑一白喇
真係激死我呢個阿媽囉



一黑一白咪係我屋企對貓囉~
所以向淘寶見到佢地都忍唔住一對咁買佢地返黎
頸上的閃石蝴蝶好閃呢
比起得一片白或一片黑咁...
當然加了蝴蝶好睇好多啦
但白色的蝴蝶回來時係沒有貼好的
唯有自己將它貼好吧~



皇冠頸飾
比起相片小了一點閃爍度
但自己就覺得還可以
中間粒大鑽石並沒有固定,是活動的啊~



十字架長頸鍊
是合金材料,很輕身



頸鍊部份是由多層的鍊墜做成的
總覺得有一點韓國飾物 Feel
所以就買下它回來



還有這隻銀黑色的介指
表面是多切面的
沉沉的黑色..正是我想找的顏色
這隻介指我現在很喜歡它呢



這條手鍊的一下子買回來沒有看清楚
我想講的不是有瑕疵
而是後來知道原來是某品牌的山寨版
算吧,但真是喜歡的
有木馬,紅寶石,皇冠同樹葉
那圓形牌子就給我反轉了~嘻嘻~



最後就是這一大星加兩小星相連的頸鍊
鍊位置是打孖的~
星星很閃~戴上頸子很美
但如果再短小小就會完美喇~


好了..先分享一間吧
另一間下篇再說說~
多謝收看啊~


沒有留言:

張貼留言