2010年12月27日 星期一

Bourjois小敗~超愛金色三色眼影之妝容分享

上一篇話說花花去左迪迪尼玩
仲用左新眼影扮靚靚添
看到標題就知道喇
冇錯喇,之唔係都係Bourjois 囉~
早在上星期又敗了一小堆回家
其中一樣就是它了#10 Gold Smokey



我的集郵習慣又黎喇
三色眼影一看又想擁有




未到聖誕就急不及待開封左
隻金色太靚喇...我愛它啊



分別係Highlight 嘅白色
主打金色及純黑色~




同日還有買了這三盒單色眼影
同樣是可乾濕兩用
我自己還是喜歡濕上多一點
說是新配方,更柔滑,更持久
當日試過又好似比之前的更貼服..
其中兩盒packing 上有閃粉包裝的是閃爍色調
入手了#11灰綠色及#13紫色
比起普通的#74啡銅色
閃爍色調就是眼影配合上較粗的閃粉,所以未必個個人會喜歡上它
花花未開封佢地呢,希望遲D可以試比你地睇下啦~




最後仲有新出品甲油一枝
大家知道我揀了咩色嗎?




這樣就清楚哂啦~哈哈
係囉,又係紫色..
還有一枝都是新出的..似啡紅色架
你地行開都可以睇下





買滿四百唔知幾多
有份禮物送~
花花揀左似爽身粉味的沐浴乳
清清地岩我呢


==========================================================


說回我的妝容
把三色眼影劃上眼就是這樣囉




不要問我好唔好用,情意結
貼服,易上色,顏色靚...




唯一係只為了隻金色就買左佢返黎
始終白色highlight及那隻純黑也太過普通過普通吧
相信屋企是旦找一下也會有的百拾顏色





配上Revlon 啞色胭脂 003 Perfectly Peach




及MAC 的 Fashion Scoop 唇蜜



這淡淡的粉紅色很美
記得那時是叫它做冰淇淋唇蜜的,很貼切呢





好囉...我已做足準備
要出發去迪士尼玩喇~
就此說聲拜拜.... ByeBye~


多謝收看~




沒有留言:

張貼留言