2010年12月3日 星期五

一波三折的好玩印甲班

剛剛的星期六
花花同水魚去左Purple House 攪嘅小組印甲班
有得玩,我地又點會錯過呢,係咪~

主人家 Pui Pui 先給我們看一下甲書
睇下有冇岩心水先~
花花看中左兩款啊~



先是呢款聖誕甲~好靚呢,仲有聖誕雪人同雪花添~



第二款就係比較和風 Feel 嘅甲
仲要係我最鐘意嘅紫色添~

跟住我嘅選擇困難又黎喇~
要邊款好呢,聖誕個款好似易D
但又好似過早添
和風個款好難啊~
最後Pui Pui 話聖誕都係比較早
咁好啦,就和風甲啦



先推D死皮出黎,再剪走佢地...
花花D死皮係千年皮黎架
Pui Pui 仲要出動到磨機去磨走佢地添呀~
今次花花同水魚一樣揀左圓甲
其實我係適合方甲多D架
但我自己之後一定會整唔返~
所以圓甲會方面打理一D



之前D甲邊又多死皮,D甲型又唔知想點
後來修好哂,仲拋埋光添,靚仔哂喇~
可以正式開始印甲喇
黎到呢度,我相機冇電...oh~shxt~呀真係
即刻借住水魚個部先得,咁岩水魚都差唔多影完喇




今次要用到四隻甲油咁多呢
紫色,閃紫,閃金色同黑色
知道喇,花花好揀唔揀
揀埋D咁嘅款囉~哈哈哈!!!



咁多款甲油...都唔驚搵唔到啦~



話咁快就搽好哂五隻手指喇
又黎到呢度.........Oh Shxt Shxt !!!! 水魚部相機都冇電喇
咁點呢~冇辦法,手機都要架喇...(激死花喇~~~)



用到嘅印油有粉紫同綠色



印花圖案就只有一款
但唔好睇少佢呢...



(終於影哂~喇....)
Pui Pui 好努力咁幫花花印印印
用金色拉花線點綴一下
再加上不同閃石就完成喇



點呢?靚唔靚呀
我自己好鐘意呀
就係一個圖案都可以做到咁嘅效果喇~哈哈



補多張手指公比大家睇下啦!

跟住左手就由花花自己挑戰一下喇
照跟先,希望還可以啦



係咁上吓喇
雖然D印花化左D
D金色線又樣衰左DD
大家將就將就喇~

就係咁..花花當日又過左一個開心的一天
而家Purple House 都有係 Facebook 開興趣班
仲可以自己搵朋友組隊去玩添
如果大家有興趣都可以去玩下啊~
玩完仲有記念品一份架
http://www.facebook.com/hk.purplehouse


興趣班地點會係:-
觀塘Purple House
觀塘成業街7號寧晉中心東廣場2樓207號舖



1 則留言:

  1. 請問上堂幾錢????
    [版主回覆06/25/2012 06:35:54]以我記得係唔使錢架,你可以先上佢佢地Facebook fan's pages ,再留意一下,如果有甲班就可以join 黎玩,但他們的甲班係唔定時的啊^^

    回覆刪除