2010年11月23日 星期二

秒殺!!!Shu uemura 聖誕魔法妝品(附上試色圖)

一大早各雜誌已經出現大量為聖誕而出的彩妝品
我自己就大愛今年Shu uemura 的作品
所以早在幾星期前就在朗豪坊的分店秒殺左佢地回家


好忍手地只買了一盒眼影及胭脂
無它的..因為兩樣加埋已經夠六百蚊
可以拎埋個化妝袋,咁就足夠喇
(其實我儲儲埋埋好多個化妝袋,都唔知有咩用..哈哈)



眼影有兩隻色揀
我之前一路諗買邊隻好
因為我自己本身比較鐘意另一盒嘅插圖多一點
但那款的眼影顏色又好難用
所以最後都係揀了這盒 "bowwow! magic queen palette"


呢D咁靚嘅插圖就係由高野綾為Shu 特別設計的
就連一向只會喜歡黑蚊蚊,型格feel嘅我都吸引左
個盒面有好多細細嘅符號..三角,正方,星星,心心等等
真係超可愛呢~



睇睇下都幾靚呀...那把藍色的頭髮好美啊~呵呵



左起有三格眼影,右邊的應該是for眼線的
下面就有埋胭脂及霜狀的眼影



顏色都是我一向喜愛的啡金銅喇~
有金銅,古銅,青銅~
作眼線的是墨綠來的,不是黑色
還有桃紅色胭脂
及那隻霜狀的眼影
原來它除了作眼影外,仲可以用於胭脂前
真的嗎?下次一定要試試看呢~



還有這枝胭脂
好耐都冇用過啫喱狀嘅胭脂lu..
今次可以用下喇~哈哈



有鹿角的美少女
仲要係冇著衫架~



真係成枝牙膏咁呀~
好在每次用好小就得
如果唔係一百六十幾真係覺得貴左小小




櫻桃色...睇落好紅呢~



好彩..推開後不算誇張 (這幅我係手多多推完又加再推架...hahahah~)




最後,買滿六百就有埋個化妝袋喇~




拉鍊位置有心心同階磚
(差葵扇同梅花喎~)



車功不錯..亦都有幾多不同嘅分格添



哈哈~你地今個聖誕又買左D咩呀
剛剛先月頭
我已經買左好多野喇
又點只呢樣呀
下次再同大家分享啦~



是日分享完畢
多謝收看


1 則留言:

  1. Shirley 造型老師2010年12月16日 凌晨4:15

    好靚
    [版主回覆12/20/2010 00:32:00]係啊~最終連另外一隻色都買埋~

    回覆刪除