2010年11月7日 星期日

[Makeup Record]灰灰的眼妝@萬人派對~YeAh~~

那一天我要去參加一個萬人派對
所以也就扮靚靚去出席了
今次棄用黑色的眼線筆
改用了灰色..這樣就不會太嚴肅了
(靈感亦是來自於我最愛的Voce美妝書)



用的彩妝品就是這些了
不算太多,但夠用就可以了



眼妝用到的先是這盒 Kate - diamond cut eyes
美美的灰黑色配搭
就是始終覺得會有少許飛粉的現像
用時最好先塗上 Eye Base
同時用掃上時也先輕輕 "櫈" 一下
這樣就比較好一點呢~



這枝是Bourjois - effet smoky 中的 74 號 grey shadow
這次就是用它來代替日常用到的黑色眼線筆
很好劃的一枝eyeliner ..
這枝另一邊還附有一枝匾身掃
可以將eyeline 推開..變成簡單的smoky eye 呢~



cyber colours 的黑色眼線筆
本身想找一枝灰的
但花花找了好耐也找不到
所以唯有用這枝了
因為它是我眾多的黑色眼線筆當中最淺色的



化完就是這樣了~
- 先用上 Kate 的左下格亮灰色在眼邊位向眼窩位置掃上
- 用大B的eyeliner 劃上眼線 (內眼線也描繪一下)
- 用黑灰色的眼線劃下眼線,可拉長一點點



- 用Kate 的右下格深灰色先在眼球位置落手,再向左右blend開
- 再用回亮灰色疊在深灰色上,這樣就可以了
- 用Kate 的左上格用手指點在眼簾中央位置,點高一點點也可以
- 用右上的亮白色掃在下眼頭前1/3位置
- 後2/3就用回亮灰色



塗上黑色睫毛液
就完成整個眼妝了~



胭脂用了Bourjois 的 Rose Coup De Foudre



因為眼妝想比較特出
所以胭脂及咀咀也選了偏自然的



Visee - BE 372
購自之前的日本之旅
我很喜歡它的
因為它不像一般唇彩的會痴住的D頭髮的



而且顏色我也喜歡呢~



最後再用上它白色的那部份
在兩邊權骨位輕輕掃上



好..攪掂..準備出發萬人派對
先預備兩枝發光棒棒



去邊..之唔係去忘我囉~
嘩哈哈哈哈,真係超多人嘅Party 黎架~



25年Wor...一開場就已經係一輪快歌
之後仲唱咗好多首人地嘅歌添
唔會有邊首唔識~
蔡一傑真係姣得有道理架~
我本來好想睇埋尾場,但補唔到飛喇
唉...算啦,等佢地下次再開嘅時候再睇過啦



好了..我都要開始忘我先~
哈哈~分享完畢


多謝收看~



沒有留言:

張貼留言