2011年1月24日 星期一

寒冷天氣下也要記得勤保濕,勤滋潤。ヽ(=^・ω・^=)丿

近來的天氣真係凍都冇朋友
寒冷天氣警告日日都見住佢
凍到我人都懶哂
就算將張被包住自己,再開埋暖風機
但一伸隻手出黎去打字嘅時候
打唔夠幾隻字..就放棄左喇
因為我隻手已經變左雪條..


雖然我懶到咁,但有樣野我就一定唔會懶


當然就係勤力敷Mask
天氣乾燥,加埋我日日暖爐相伴

攪到我個人都Dry哂喇
而且前排感冒,個鼻真係乾到係咁甩皮添呀
所以點可以唔勤力D



近排就用上呢隻面膜 – Innu 嘅玻尿酸皙白水盈面膜
其實係某一個Blogger Event 抽獎嘅獎品黎架
但花花太多Mask,所以要輪住用




呢款Mask主要成份玻尿酸可以增加皮膚嘅含水性
有鎖水功能,對於乾性及老化缺水肌膚特別適合




每塊面膜上都印有到期日子
咁哂我呢D一買盒面膜返黎就會拆開哂
跟住個盒就唔知放左向邊嘅人喇




洗完面, 敷佢10-15分鐘就可以了
仲可以運用它的進階方法,就係可以用溫水加熱之後再敷
岩哂啦,凍冰冰天氣下敷上暖暖嘅面膜的確唔錯呢



它的貼面度不錯
水份亦有明顯的止升度



但記得因為這款面膜用上羽絲絨製造

所以拎佢出黎時要小心一點
我用第一塊時就係因為太粗魯,所以整爛左呀
直到今日,我終於用完最後一塊
跟住等我又試下第隻先
我太花心喇..哈哈哈
到時又再同大家分享一下啦



保濕完面就滋潤下個咀喇
今個冬天,我喜歡用它
EightHour,由上年用到今年lu..
每日早晚都搽,夜晚更加可以搽厚D當做下咀部
mask
我自己覺得用左佢唇紋會冇咁明顯

而且滋潤度好高
但有D人會覺得佢陣味怪怪咁
我呢..就覺得冇野,仲好鐘意陣味添,變態架~哈哈哈



另外還間歇性就用呢枝可樂味嘅潤唇膏
將佢帶返公司,覺得乾嘅時候就即搽
一盒有三枝,但我就偏偏只喜歡用可樂味




搽完好攪笑,好似食緊細細個成日食個D粉粉地個隻可樂糖咁
(
如果你地知邊隻嘅話….哈哈哈,年紀係未有返咁上下..)
整到我,成日好想舔個咀唇,喇喇喇..小朋友唔好學呀

因為成日舔咀唇會整到個咀係會越乾架






今次分享到似
我真係要努力D,唔好咁懶喇
多謝你地收看啊~





1 則留言:

  1. 3 枝都係可樂味??
    [版主回覆02/16/2011 00:25:00]唔係~ 一枝係雲尼嗱,有一枝係cherry黎架~

    回覆刪除