2011年1月9日 星期日

聖誕大雜燴之<聖誕為食團>

終於出埋最後一篇聖誕大雜燴之<聖誕為食團>


發覺自己個肚嘅容量原來可以咁大


只不過短短幾日,我可以食左咁多野嘅
睇落有D恐怖囉~

由邊日講起好呢
~
..好啦,就呢日講起

花花公司搬Office
返工由金鐘變左銅鑼灣喇

搬左去利園個頭,食野真係唔使愁
呢個地方真係多野食到爆

本身我一向唔食lunch

但個日就被同事叫了出去,話當做冬咁話
各同事都推介呢度
位於利舞台附近的Hipot



………Lunch打邊爐..
非也非也..原來每天下午時段

佢地都會做埋常餐
每款常餐指定有脆脆朱仔包同北海道牛奶炒蛋
我今次就揀左呢個 扎肉雞翼湯通



朱仔包加牛油香,,炒蛋亦滑身
通粉..ok..其實我都唔係揀野食嘅人
所以如果唔係難食我都可以放得入口架喇
最緊要嘅係…..成個餐加埋凍飲都係廿二蚊
真係好抵…,所以我班同事早已將它當飯堂喇



平安夜那一天,花花加埋三位要好的同事攪了一個超小型嘅Christmas Party
幾個同事吹下水食下自家制嘅美食
就咁又過左一個開心愉快嘅Lunch Hour 喇~

過左一個好平安嘅24號之後
正式踏入我的九日大假之旅
每年我都一定會由聖誕放到元旦之後先返工
代表住做左成年野,要休息一下,來一個悠長假期




聖誕節當日去食左我最喜愛的上海菜
上海婆婆都係我常去的其中一間上海菜館




粉皮我我鐘意食架
雞絲粉皮更是我的最愛添
只不過覺得食的太多次
所以今次轉了食雪菜粉皮,少少辣,加上爽口的粉皮,都幾開胃




上海菜嘛,點少得小籠包呢
只要有汁向個包入面我就覺得好食架喇~
唔好話...車..家下邊間會冇汁架
真的...我試過有一間嘅小籠包係冇汁架...真係要比個叻佢




最後加個飽肚的排骨擔擔麵
又一餐喇



某日...去了葵芳吃左兩款小吃
先是大雞大,每次都見到好多人食
原因可能隔離就係戲院,好多人都會覺得吃點快D食D野
跟住就過隔離睇戲嘛




只不過....答案係它們都的確好味啊~
超脆口的炸雞件,加埋佢地獨特的味粉...yummy~



不夠喉嗎?過隔離再吃一個Hot Dog ~



Cut 開兩邊,一人一半...Fit 哂~嘻嘻



這薯條的味道好似想當年我至愛的哈迪C嘅薯圈
點解下家會冇哂.....我當年的確為左冇得食薯圈而唔開心個一輪
現在食一下替代品也算是安撫一下我的心寧吧



睇完戲,凍冰冰
花花就提議打邊爐,好彩地去到第左一陣就有位



兩條友,真係叫唔到D咩,見到張紙,我樣樣都想食
但精打細算嘅蝦子餅一大早就叫定我唔好眼闊肚窄




知喇知喇~但我點樣都一定叫我最喜愛食嘅脆嚮鈴架喇
直頭係我必叫嘅一種美食...以前係冇呢樣野架wor..
真係要多謝發明呢樣野嘅人....



其實和民D野食唔叫好好食
好多時去只不過因為佢可以滿足我嘅需要
可以叫多多,每樣食少少...哈哈
右上的雜炊都係我必叫之一
等到D飯吸收哂D湯先食會仲好味架



牛肉火鍋.....嗯..都係吉野家好味好多喇~






喜愛甜品的我又點會錯過呢~



最後點少得它
少吃一天都掛住佢啦~
你地有冇見到呢~外賣黎架~
個日真係好掛住佢,見蝦子餅出開街
就叫他當天一定要買返黎屋企食喇~
雞肉腐皮大辣呀..唔該..

我打完呢篇都覺得好飽喇~
要比個肚休息一下先得喇..哈哈


嗶嗶~嗶嗶嗶嗶嗶嗶~特別報告
今日返工得知好抵食嘅Hipot加價
由22蚊加到25蚊
好明顯係我地公司搬左之後
一傳十,十傳百..個個都去之下決定加價啦~
哈哈.........

分享完畢
多謝收看!!




 


沒有留言:

張貼留言