2010年4月28日 星期三

閒來一晚的 Health Dinner

一向我都是吃得不健康的
但上星期响FaceBook無聊地逛逛
發現了莎莎因為有新舖開張
用Coupon去她們的新舖買肌之子麵
可以優惠價廿十蚊就買到
當然我也不錯過啦! (都是師奶心態喇~)
之前四十二大元我真係覺得太貴了



本身話每人每次只可買五包
但去到原來都可以買多D
六件可以有埋個盒
咁...好拎D嘛..就揀了六包了



六種味道中我只揀了三款
- 柚子胡椒
- 泡菜 (我至愛的....)
- 鹽味



買了回來就當然要吃它們啦
今晚揀了鹽味



今次記得不要煮佢喇
上次白痴左,用水煲佢地..



嗯...好味道呢~
食完唔係好夠飽添
就食埋今天同事送給我的生果盒



好甜...yummy~yummy~
多食生果有益啊~
又有不同的維他命
但也不要過量
因為有果糖嘛~
謝過我的好同事了




食完人都開心哂
這個士多啤梨鼻我都有一個
比它還嚴重添..哈哈



滿足乎~


 


 


1 則留言:

  1. Gather roses while you may.                            . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除