2010年4月25日 星期日

四月份的雷會 x ettusais Nail Party

今次是花花首次參加Ztyle嘅雷會活動
當初一看見是玩指甲時就已經好吸引了

先叫了一杯青蘋果綠茶



枱面上一早已放下今次的主角 - ettusais Nail
五顏六色的,真係好似Jelly 呢~





同我同枱的的有Amy , 水魚 , Acko , Habi , 安怡 , 還有一位大大眼美女啊~
我自己就帶了一些印油及閃石
因為我的指甲一早就斷哂
無奈之下便用假甲片玩一下先
但原本用假甲片印甲比我想像中難好多
最後為有轉為痴石算了



我用了ettusais的白色將全隻甲打底
再用藍色的那一支搽一層
之後做了漸變後再用閃石加珠仔痴了一隻蝴蝶結出來
哈哈...就是得呢一隻喇...
因為我掛住同 Ztyle Blogger 傾計
唔專心係咁架喇~



最後當然都要黎一張大合照啦~ (不過係見我唔到架喇~)



這是今次的禮物
Wow~~人人都有一份的
我就有了呢一Set 喇~


多謝收看啊~嘻~

 




 


沒有留言:

張貼留言