2010年4月26日 星期一

又來美甲同樂日

近來真的很喜歡玩指甲
有咩有關指甲的活動都想參加埋一份
前一排看到FaceBook有得參加由Purple House 攪的美甲同樂日
我當然二話不說就報名啦
幸運地我可以以後補身份出席



今次的活動地店位於銅鑼灣的Think Cafe
地方不錯啊~地方夠大又坐得舒服
花花當日因為遲到
去到時大家已經努力開工了
所以我還未黎得切影一下活動花綷就一併開工囉~



先揀一下甲油...
我嘅選擇困難症又出現了
揀了良久才揀好
嗯...就用回我喜愛的深色啦
深藍甲油再加上用紫藍做漸變吧~



印花用咩好呢~.........又浪費了一大段時間去揀
看了那本印甲書後就揀了花花全圖案



因為我之前的不適當的拋光
令我的十隻指甲已經全軍覆沒
難得我的指甲變回細甲
當然就用全圖案囉..不用駁花嘛..哈哈
開頭用了粉藍印油的
但印後顏色不出,最後就再用白色補印了



真的超短甲..好醜怪呀~




最後還有大抽獎添
一向沒有抽獎運的我就當然冇份了
但沒有獎品也沒所謂呢
因為我這天玩得很開心呀



這是當天的入場禮物
個手飾盒好靚
還有護膚品呢~

在這裡多謝 Purple House 的邀請
令我過了一個開心的星期六~

Purple House Site : http://www.purplehouse.com.hk/


話說之前因為我的無知
拋光拋過度..
以致我的指甲拋到薄如紙
一不小心就將它們弄斷
為有等待它們從新長出
但等待嘅同時亦都要保護一下我現在的短甲啊



那天玩甲時發現了這枝硬甲油
搽了它就可以令我薄如紙的指甲變得硬D
咁就唔使成日因為我的粗心由令它們斷了
另一方面又可當透明指甲油用
搽左幾日..指甲都Keep 到令令..又岩哂我懶人一族了~






 


沒有留言:

張貼留言