2010年4月6日 星期二

復活節之逛逛街又買下野

今個復活節
我只用了一天時間逛逛街買下野
本身諗住去寵物展
但遲左起身加上根本冇咩野會買

所以冇去到
最後琴日就只出了尖沙咀行了一圈

今次行街街用回Jill Stuart 化了眼妝



是我喜愛的粉紅帶紫



因為帶了紫的關係,所以唔會太粉色
但又不失有一點點甜美感



行得尖沙咀當然小不了行一下 Faces
今次就選擇去了MAC睇一下
最後只買了兩樣
(因為有蝦子餅係身邊,所以收歛咗..Haha~~)
本身還看上了胭脂Rhapsody in Two
Faces冇貨了
幫我CheckSogo仲有
就看看明天放工睇下買唔買埋佢啦



先是唇膏Victorian



都是偏粉紅的
原先驚粉紅我唔太適合
但試了還可以
我還試過再Pink D 那一支 (即係Lady GaGa個支)
太粉喇..我接受不來了



都幾潤,不會太乾
仲發覺有一點點減低左D唇紋添

再來是新一點的Lip Gloss - Fashion Scoop





我都是被它的PostCard 吸引了我買了它
但如果想像PostCard的話
就一定要先用好祼色的唇膏打底先得lu..



好令身啊~
一向不是Lip Gloss 粉絲嘅我都好喜愛呢支呢~

仲有就係我已經等緊佢地八號出嘅 Liberty of London 系列
因為完部都係花花圖案..好靚



最後送上一些我今次行尖咀的相片啦



這是真的櫻花啊~(定係梅花呢~)
勁多人,我又唔夠人地高..好難先影到



仲有佢地呀
我好鍾意佢地的
由細細過到而家都仲好鍾意
細個嘅時候
成日都話將來自己有間屋
一定要有一格係放佢地嘅屋添



當然而家冇啦
佢地好貴..細細隻都幾十蚊
要整一個場景真係唔知要用幾多錢先得喇~

你地呢?復活節又去左邊度玩呢?





沒有留言:

張貼留言