2010年4月3日 星期六

眼妝分享 - Bourjois Smokey Eyes 紫色


紫色一向是我的最愛
所以當Bourjois出這set smokey eyes 系列時


第一時間已經選了紫色
奈何用它反而最小

因為覺得啡金色容易handle 好多
但買左冇理由唔用嘛
所以就用用它吧



迷人的紫色
真是人見人愛
化妝Step 不多說了
因為都是一樣的,不想悶到大家
直接跳到完妝圖吧



今次我用了白色眼線筆代替了我常用的黑色劃下內眼線
好似都可以吧
自己好像又看不慣



看著看著
還是啡色適合我多一點
哈~算吧..紫色都是情意結呢



咀咀也是用了我一向小用的Lip Gloss
我本身很怕用唇彩的
因為長髮的我用了後
一出街不知道為何有風時
我D頭髮就會痴住我個咀
但不理了..由它吧




這不是新出的
但我自己都有幾支不同顏色的
因為當時喜歡它的設計
這支是偏粉紅色,靚靚的colour



其實應該再令D的
因為我每次用完Lips Gloss
都會用紙巾印一下
為了冇咁易漿住我D髮絲嘛


這便是我今天用的美妝品了
benefit 的胭脂都幾好用
但不知為何影了幾幅相顏色都是不太覺眼
所以放棄了



一向我都是只放眼妝部份
因為我真的沒自信放我的樣子上來
但今次我就放一張咁多啦
請各位高抬貴手
如果嚇到大家不好意思呢~





多謝收看




 


沒有留言:

張貼留言