2010年4月4日 星期日

日本金田料理

呢間日本料理位於佐敦
哈哈~花花基本上都是在佐敦搵好野食
其實佢等於元朗的那一間
元朗區的朋友應該都唔會唔識佢架喇
因為佢嘅長壽司都幾出名下



佐敦呢間都幾好坐
地方寬敞
亦有別於一般日本料理的好迫好細嘅格局
右手邊是可看到師傅整壽司的地方
茶是我喜愛的麥茶



叫了三文魚及吞拿魚
真的很長的刺身呢
聽聞比之前的已減短了一點了
海膽是我每次食日本野必點的
還有食長壽司的教學
口大嘅我當然可以一口食了它..哈哈哈



這個恐怖的加洲卷物體
嚇壞了我倆了..好臣大
有幾臣呢..影多一幅給你們看看



嘩....有一個半相機咁大個
這次我冇本事一口吃了它了



還有炸雞軟骨
燒鯖魚同鰻魚反卷

好不好味呢?
如果你不只嘴饞一族
應該還可以一試的
魚生還可以,但飯就好一般了
不知是否每樣都doble
所以飯嘅比例太多了
反而喜愛吃他們的燒物
尤其那鯖魚很好味
下次有機會再去都是叫其他食物試下
壽司就叫小小過一下口隱算了


 



 


沒有留言:

張貼留言