2008年3月22日 星期六

Pizza Hut

今天Lunch 同幾個朋友食Pizza Hut
叫了個新Pizza - 海鮮鮑汁三重芝心批2人套餐
HSBC 咭有折呢



個餐跟一個凱撒沙律



兩個餐湯



一客飯或意粉
我揀了意大利飯



仲有個小食併盆



因為我地五個人,所以加多兩客下午茶
雞籃(我諗係掛!!)個兩串係雞軟骨



仲有叫左個波菜雞皇意粉




我覺得個飯好好味,因為我好鍾意食意大利飯的
意粉都OK,但S朋友話冇味,好淡呀~~
Pizza 當然好食啦
其他就冇咩特別了
因為平時都會叫外買番屋企食
都食左好多次了~~







沒有留言:

張貼留言