2008年3月2日 星期日

日本東京箱根之旅 - Day 1

 - 前言

今次我地既人數係差不多同上次一樣 - 3 Pair
只係多了一個4歲的小朋友
但我又覺得好好玩bor~~
小朋友好可愛,佢地既精力真係不容忽視的
好期代下一次再同佢地一齊去既旅程
因為我始終都覺得大家一齊去好過自己兩個人去..哈哈..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

今日係旅程既第一日
心情好開心,因為仲有六日玩
今日一起身,看看天氣..落雨
唔緊要,香港落雨姐,日本唔落未得0羅!!




只係30分鐘,話咁快就去到機場了!
快D去食個早餐先,今次食漢堡王呢!
都好味既,但都係快D去到日本食D仲好味既野仲好




我地今次搭國泰,我地9:05起飛
8:40登機,我地好準時去到~~ 點知.....................










Delay...有冇野呀,唔仔呀~~我地為有等啦!!
都冇辦法啦!!




最後,要成10:00先飛,遲了成個鐘呢!
飛機餐,不過不失啦!!







今次我地揀左後D坐,因為唔想成日都比機翼阻了個View
所以都有D雲睇下




係機上面睇了蜜蜂既卡通戲,睇到後面訓左
好在個時冇入戲院睇姐
到落機前20分鐘,唔知係咪因為日本大風,架機唔係飛得好定
好似過山車咁,我都有D想嘔呀!!
又見佢個螢光幕Show個飛機圖兜左兩個圈都仲未肯落機
終於安全著落...咦..原來日本都係落雨




本身Plan好左搭Nex直去
點知因為強風既關係..唔開呀
所以我地四人便改搭Skyliner再轉山手線去池袋







本身要去新宿買箱根套票,但因我地遲左
早兩日已到日本個Pair朋友幫我地買埋了
我地只要去池袋便可以了
去到池袋之家Check in 完便出去了
行了一會池袋,食了個大大個Tako燒
再買了罐粟米湯










今餐夜晚食了居酒屋,好似香港和民咁
ok..好食,但我自己唔係好夠飽..唔緊要..
哈哈,因為可以去便利店買野食..正呀!!
買完野食就番池袋之家了!!
第一日冇咩點買野添 (>0<)





沒有留言:

張貼留言