2008年3月8日 星期六

東京箱根之旅 - Day 3 (Part II)

去到大涌谷先發現…Oh..相機得番一格電
個叉電器漏左冇帶過黎箱根呀
係我唔閞心之際
又比我發現有快速叉電器
睇下可唔可以叉P記牌子既相機先
Yeah~~
可以呀,400 Yen叉九成呀!!
多謝,如果唔係,我冇相比大家睇喇!!
因為相機叉電
所以係大涌谷個D相係用手機影的
0
係大涌谷我地冇上山
只係山腳睇手信店同食溫泉蛋
隻溫泉蛋熟哂既,我仲以為係半生熟添
我地仲玩左一陣雪添,係玩地下個D Ja..因為都係冇落雪呀!!










之後我地再搭多一次吊車去終站 桃源台
轉乘巴士去我地既溫泉酒店 - 仙石原:品の木 一の湯
佢地既房係長方形的
先係洗手間,再到訓既地方,最後係露天風呂
但係冇沖涼既地方既..原來沖涼係用番個風呂隔離個個
佢又有張咭放左係度叫你唔好用
因為驚我地凍親,叫我地去番大浴埸個度沖Wor
酒店仲有兩件小點心呢!!






















晚餐都幾好食既
漢堡個份係小朋友的
前菜係凍帶子同有件好似炸雞既物體, 跟住豆腐呀,魚呀..
同一個窩 - (有肉丸,,等等..食到最後當食哂D野得番D,
就放埋一些好似紅飯既東東入去,好似話係吸收D湯汁咁Wor..)



















晚上既活動 溫泉加玩啤牌..同訓覺..哈哈~~








6 則留言:

  1. 我想問下用餐係咪可以係自己房食o家?
    [版主回覆03/16/2008 13:33:00]冇專登去問,因為當時去Check In 既時候,個Staff已經叫我地落去食,但我諗我地係房食既機會好微,因為我相信間房放唔到食物的,唔係有廳有房個D黎架!!

    回覆刪除
  2. 小姐,我將會同我女朋友去日本東京玩,箱根會係其中一個地方,我想問一問你,你當時住的 " 仙石原 : 品の木 一の湯" , 那個露天風呂是不是在房內,即係一間客房有一個小型的露天風呂?如果是,那麼請問你是如何去訂這些房的?那時的價錢是如何呢? Thanks a lot ~~
    [版主回覆04/03/2008 13:46:00]係呀,係0係間房入面架,好似有個露台咁囉 訂房去呢個Site. http://shinanoki.ichinoyu.co.jp/index.html 自己訂完會有mail comfirm 架 (宿泊預約) 個時價錢Yen12,495(包早餐同晚餐) 又或者佢個網頁既料金表都有講幾多錢的 唔同日子唔同價錢的,自己睇番邊日再對番岩啦

    回覆刪除
  3. 多謝你, 我已經訂了"仙石原:品の木 一の湯"
    另外, 想問多幾件事,
    1. u choose which package set in 小田急 for going to 箱根 ? because i saw "箱根周遊票" , and it says 7200 Yen for adult, is this one?
    2. Romance Car does not included in 週遊票 and need to buy separately ? is that this 週遊票 package also include train to 箱根 but just oridinary train and not romance car, right ?
    3. 據你的經驗, 撘 10:00 am 的 出發 to 箱根 is suitable and have time to go somewhere , such as 強羅 and 小涌谷 ?
    Appreicate for your help Thx a lot
    [版主回覆04/17/2008 09:22:00]好啦 ,我其實都唔係好叻架ja..我上次都係痴我朋友一齊去 但我都將我知既話比你聽,希望幫到你啦 1. 我個時買個張”箱根周遊票"係4100 yen (discount price,個時因為有優惠)    本身係5000yen, 但唔知之後有冇再加價了 2. Romance Car 係唔包週遊票的,週遊票只係for 你搭 纜車呀 ,吊車,同鐡道或者個D              suttle bus 架ja..Romance Car 要另外買的   我個時 去個程小田急 Romance car就 870 Yen , 回程巴士 850 Yen當然你可以來回都搭     Romance car 啦!! 3. 我上次去強羅冇行,只係行左一陣箱根,同去左小涌谷,之後就番溫泉酒店了   但我有朋友又可以用一日既時間行哂好多地方,所以呢因人而以既姐   但我相信兩口子去會易D就時間的

    回覆刪除
  4. hehe, i will go next week la, but the route is not yet planned
    anyway, can u tell me that
    "之後我地再搭多一次吊車去終站 – 桃源台, 轉乘巴士去我地既溫泉酒店 - 仙石原 : 品の木 一の湯"
    桃源台有一架巴士可以一程到 品の木 一の湯 酒店 ? 是否就是你相中的一張 " 箱根巴士" ?
    thx a lot ~~
    [版主回覆05/04/2008 15:52:00]係呀,個架巴士直接到溫泉酒店,但要中途站落架 你如果要搭呢架巴士你問司機到唔到啦 因為個度有幾架巴士,唔係得一架ka..

    回覆刪除
  5. 今次旅行已完滿結束, thx for your information again
    桃源台往 一の湯架巴士都好易搵到. 而仙石原:品の木 一の湯 個環境都幾 ok, 只係多左少少車聲 ~
    Thanks a lot !!!

    回覆刪除
  6. Hello ,
    本店新開張 ,
    售賣各式自家飾物 ,
    歡迎參觀 !!!

    回覆刪除