2008年3月8日 星期六

東京箱根之旅 - Day 3 (Part I)

今天要離開池袋之家了
今天會去箱根住一晚
所以我們便在琴晚以經執好自己的日用品
而我地既喼會Keep 左係我地明晚住個間Hotel
我地一朝早便去到我地個間Hotel 放低行李

比我地見到富士山,因為今日天氣好
之後住個兩日都見唔到佢了
不過唔緊要,因為我地一陣見到仲近既富士山




今日去箱根會用上一些時間的
我地從新宿出發(因為我地之後個間Hotel在新宿)
乘坐10:00 a.m.
小田急Romancecar
(之後先發覺我地搭個架車唔知浪漫左去邊!!???)







上到車之後便派上我地之前預訂左既便當
一樣個句..好睇唔好食
車大約行了30分鐘,富士山再次出現面前
比之前係Hotel 見到既大左D
我地有幸坐第一卡,所以又立即影下先










好快便到箱根湯本了
之後便找箱根行李搬運服務
十分方便,佢地會將我地帶去我地今晚會住既溫泉酒店的
之後行左一陣商店街
買了軟雪糕同見到包裝幾靚既煙(買一包比同事先)













去番我地頭先落車既對面
再搭
箱根登山鐵道去強羅
再次轉乘一架好似山頂纜車既車到早雲山
沿途已經見到有雪在地下,但就見唔到落雪
天氣亦除著我地一路向上上而越來越凍了
最後便搭箱根登山纜車(唔知點解真係覺得好似昂平360..哈哈!!)
今次在吊車上見到既富士山係最近,最清楚的

而且成地都係雪添..(點解你仲唔落雪呀!!)
終於去我地既目的地 - 大涌谷










































沒有留言:

張貼留言