2008年3月16日 星期日

求婚大作戰第五集

琴日冇咩野做
所以去睇翻之前叫同事幫我買既日劇
我由下午四點睇到夜晚十點
真係睇到我眼都腫埋
我自問係一個好眼淺的人
每次睇電視,日劇,韓劇都好
我都好易睇到喊

今次睇求婚大作戰
好特別,今次全部令我感動的
不是男女主角他們的愛情
而係有幾集有關女主角同爺爺
或者係她同爸爸的情節令我感動


尤其爺爺個集 - 第五集
睇完自己都覺得他所講既野好岩
或者你地唔明我講咩
其實呢套劇主要係講男主角
好後悔當初冇同自己心愛既青梅竹馬表白
眼白白咁睇住女主角同另外一個人結婚
所以佢好後悔
後來教堂既天使幫他
可以回到以前,去同女主角表白


個集係講女主角既爺爺黎左探女主角
之後爺爺要翻番去
而女主角本身想比番張貼紙相(爺爺一同影既)爺爺
但因為她覺得爺爺已經走了,便說著下次見到先比返爺爺
但男主角因為知道她之後會永遠都見唔到爺爺了
所以便同女主角講:

不要以為他理所當然在身邊 就一直拖延




Wor,我成日都會咁諗,這句說話講中左我了

日常生活中,好多時都會有咁既想法
而就係因為咁,便會好多時當冇辦法再做既時候就後悔
想補救都補唔到
個集都仲有好多有意義既說話的










我真的今後都要記住爺爺的說話啊!!



 

 

沒有留言:

張貼留言