2008年3月10日 星期一

東京箱根之旅 - 戰利品之化妝品篇

首先化妝品先啦!!
今次我主要買Maquillage 同 Jill Stuart
其他只係見到鍾意就買
同埋好鍾意買D四隻色個D 眼影
我懶呀嘛,人地幫我較好哂色,正呀!!




呢度有眼線液啦
幾盒眼影
AUBE既胭脂啦!!(我見好靚,同埋佢係好似碎粉咁架,好自然的)
Maquillage 既Pre-Makeup Moisture : 為乾燥肌膚注滿濕潤 (這個好似只有日本有賣的)




Maquillage Climax Moisture Compact (都唔使點介紹啦!)
另外個盒白色只係行行下便利店見到買的,諗住用黎做Highlight
下面個支係MJ既眼線筆,係紅色黎




圓形個盒係話可以令面上既毛孔消失的
上面黃色個支Pre-Makeup Skin Brightener ,可調理肌膚有泛紅狀況
灰色個支Make-up Oil Control
下面個三盒係眼線膏,劃一條眼線對眼即刻可以精靈哂呀
左起: Gold , Blue, Brown




而Jillstuart我真係覺得佢既包裝靚得交關
比MJ更華麗呢!!
買左香水,濕粉底,兩隻Colour 既眼影同睫毛夾





同場加影頭飾(全部都係係竹下通買的)




洗面化妝都好方便,如圖咁放上頭髮就可以了









2 則留言:


  1. 哈哈~~~帶晒佢影張相黎睇下先~~
    [版主回覆03/11/2008 22:11:00]咁就會有個傻婆走左出黎啦

    回覆刪除
  2. 請問Maquillage係日本買會平好多嗎??
     
    [版主回覆09/08/2008 23:42:00]我個時去冇折,但有野送...唔知而家有冇呢?

    回覆刪除