2008年3月10日 星期一

東京箱根之旅 - 戰利品之衣著篇

其實我地冇咩買衫
我主攻化妝品
蝦子餅主攻精品
但都叫買左D野既
呢件好平,只係二百幾Nike,仲係羽絨黎架!!




都係Nike,百幾蚊,之後袋野都係靠佢呀




蝦子餅帶唔夠所以要去買




第4日落雨,所以又買左把傘




呢對鞋我買的,四百幾,件衫係吉祥寺買的





2 則留言:

  1. 好開心.... 仲有冇呀~

    回覆刪除
  2. 你好呀~ 我黎緊都會去東京+箱根玩, 我想問你呢你蝦子餅件nike羽絨o係邊度入手架? 二百幾好平呀!! 因為我男朋友冇羽絨帶去, 香港的運動舖已經唔入厚衫, 唯有去到先買.....得閒黎我個BLOG睇下我個行程掂唔掂丫, 俾D意見丫~~ Thanks!!
    [版主回覆03/12/2008 07:56:00]御殿場 Premium Outlets ,真係好平年衫 但佢唔係好厚好Yung "重"個D黎架,但佢話都夠暖的

    回覆刪除