2008年3月9日 星期日

東京箱根之旅 - Day 5

今天係我同蝦子餅兩個自己去行街
因為佢地又去麵包超人博物館
所以我地唔去了
而我今日既行程係吉祥寺 - 原宿 涉谷
我地食完早餐便出發了
一出酒店門口,唔明點解呢間野成日都咁多人
我覺得唔好食,係香港都係試過一次
之後都冇再食,可能日本喜愛外國野啦!!




我地搭中央線去吉祥寺
食了我覺得好好味既牛肉球
又係好正,唔乾身,但好熱氣的
一個好了,我仲見到有個男人一口氣買左6個添
唔知佢係自己食哂成同人分享呢














其實吉祥寺好多野行
,D野又唔係好貴
又唔會好多人..但因為我地仲有下一站
所以係度都係行左3個鐘到
有機會下次想行半日呢!
!!狗仔,點解你悶悶不樂既?開心D!!




原宿冇影到咩相了

係竹下通買左頭飾,又有去Kiddy Land 睇下咁
之後便行去涉谷了
因為我地去這裡的目的係去美登利食寿司的
因為我地五點幾已經去到,所以即克有位唔使等
我地分別點了兩個餐,橫掂我地都唔識點叫,所以餐係方便D
一客蒸蛋,蟹膏前菜,..唔講得笑,呢個好好食,好鮮呢!
咁多寿司之中,本身我當然期代海膽
但我食哂之後,反而係魚子有驚喜呀
因為以往我係香港食, 一定有腥的,但這裡真的一點腥味都冇的
Yummy Yummy
!! (大家有冇睇到流口水呢!!!)



















好在我地早到,食完出黎都係6點多D,但已經要排隊了
本身諗住返新宿的
比我無意間發覺我想買既Jill Stuart 化妝品,原來涉谷東急有Counter
又去血併一番了
返回新宿買今晚既宵夜,因為今晚太早食飯了
左邊個個係Milk 杯麵
右邊個罐係水黎架..哈哈,酒店既汽水機買的(很小見呀!)









沒有留言:

張貼留言