2008年3月6日 星期四

東京箱根之旅 - Day 2

一朝早起身由池袋之家出發
我上一次都係住呢度
我覺得都幾好住,又光猛,又整潔




之後去左便利店買了條芝士腸食
早上既池袋好似都冷冷清清咁
去到池袋站買左枝CC Lemon
我每次去日本都會飲的,有維他命C 呀嘛!!







今日我地既行程係汐留- 秋葉原 - 台場
我地去汐留主要係個度有個電視台(NTV電視台)
電視台下面有D有關佢地個電視台個D節目既精品店
我有個朋友呢,又好鍾意麵包,所以便會有呢一站
去到汐留,好..好..好大風呀,大風到食沙架,!!
麵包個間Shop,我都有買左D野,個度仲有Lunch Box Set 添
















離開汐留之後便是秋葉原,不過蝦子餅就好鍾意
莫非....佢都係電車男.......-_-
今日既午餐都係秋葉原食
豬扒飯..嘩..好好食,好厚,但一樣唔乾身..好正呀!!
食完行左一陣..見到有史迪公仔夾
又見到架好靚既車













下一站 : 台場
本身諗住搭船的,但係我地趕唔到班船
所以都係搭留JR
台場真係一個又靚又浪漫既地方,我都幾鍾意
我地行左富士電視台個D 精品Shop
又行左佢個度既大型商埸Aqua City Odaiba
再行了一陣台場商店街
最後仲去埋筋肉雷台,當然,我冇玩啦,睇人地玩Ja







 (諗起阿Don添!!)











今晚既晚餐..嘛嘛地!!唔覺得好食
同上次既無敵家或者係康龍真係冇得比



沒有留言:

張貼留言