2008年3月9日 星期日

東京箱根之旅 - Day 6 (Last Day)

話咁快最後一日,有點兒唔捨得添
食完個早餐後(係自助的,但係蝦子餅既完美主義又發作了,先會將它放得靚靚的)





今日Last Day,自己野買得7788
係時候要買野慰勞我既好同事啦
(
在這裡感謝你地既幫忙,回來先知你們要做到十一,二點呢!!有點不好意思呢!)
當然去上野啦,買手信嘛!!
去到上野放低行李入Locker (今次好多大Size Locker,上次冇呀,要拖喼行呢!)
Lucky!! Lucky!! >0<







蝦子餅又夾了多一隻史迪比我了,多謝哂!!
無無聊聊又影下蝦子餅先(佢個件衫係Outlets 買的,二百幾Nike,好平呀!!)







Lunch是旦食的
一般啦,炸豬扒同秋葉原差很遠
但勝在又平又飽咁囉
蝦子餅食豬扒,我食親子丼







食完便搭Skyliner 去機場了
車途中未眼訓,影下街啦!!
再見啦,日本,出年再見(希望!!!)







今次回程冇Delay,但我地既行李超重呢
最後要囉番3kg 既野出黎先得
我地兩個喼加一個手袋有成53kg
本身每人只可帶20kg,個空中姐姐已經每人比多5kg我地
但都唔夠呀!!係國泰個Counter 攪左好耐呢
18:45
,上飛機了,今次返個架飛機比起我地黎個架好似新好多
當然同蝦子餅影番幅相先啦
mon 都靚D,Headphone 仲係三腳添呀
















飛機餐有金沙呀
機上睇了兩套戲
玩具掌門人同周杰倫既不能說的秘密
後者好好睇,結局估唔到呢
但最後個度又D唔明,又話第一眼個個先睇到自己
..即係Only個女主角先睇到周杰倫
但結局個幅班相又唔似Wor..
Why..Tell me Why~~???








End ~~

(P.S. To be Continues…Japan…Wah….hahaha~~)







2 則留言:

  1. 通常快樂ge日子過得係特別快ge... 無所謂啦, 努力工作, 搵錢下次又去過啦... 喂~個飛機餐幾得wor...
    [版主回覆03/10/2008 21:35:00]冇錯冇錯,所以快D儲錢再去過 花紅仲未有呢~~

    回覆刪除
  2. 旅程愉快嗎??? 買得多唔多野???飛機餐有金沙??
    [版主回覆03/10/2008 21:36:00]開心呀,買左好多野,係個排金沙係飛機餐之一

    回覆刪除