2008年3月8日 星期六

東京箱根之旅 - Day 4

話咁快就第四日
去影番我地個大浴場先
哈哈,只可以影出面Ja..
早餐又係有魚,溫泉蛋,今次個真係溫泉蛋喇,唔係熟哂架
仲有湯,個湯好濃吓的.D掛住阿媽D老火湯添
飯同茶自己出去囉的
納豆..!!我自己如果加埋飯一齊食係接受到的,冇問題Wor.













之後未夠鐘,所以出出面影下相先生
同行既小朋友仲叫我影佢整既雪人添!!




係我地企係車站食左15min既風之後
有車了,搭了很短既車程便到御殿場Premium Outlets
!!! 衝呀!!剎呀!!血併呀!!
途中見到小狗呀!!Kawaie !!
仲去麥當當食左個餐
個三角形朱古力既野好好食
出面係好似Apple Pie 個面咁啦,入面係軟心朱古力,愛死佢呀!!
當然要食主打蝦包啦!!
收拾好戰利品便搭高速巴士番回新宿了
(
架巴士一D都唔高速,仲熱到爆呀><)














返酒店整頓好後已經夜晚了
我地去了百果園食士多啤利
士多啤利就好食,但蜜爪嘛嘛地..唔係好甜,可能唔係當做掛!!







今餐食我最喜愛的Sabu Sabu ..正呀
仲叫了任飲添,問個Staff係咪1500 Yen For 4 people
佢又話係Wor..原來之後發覺係 1500 for 1 people
即克叫多幾杯,仲要揀有酒個D,D ar ma!!







行番酒店時,見到有史迪夾呀
又去夾下先,蝦子餅夾到呀
不過用左好多錢呢!
加多幅新宿夜景做今晚既結尾!!






 




沒有留言:

張貼留言