2010年3月19日 星期五

眼妝分享 - Kate 光影錯覺眼影

之前化了好Colourful的眼妝
今回又化回我最愛我啡調眼影了
用了Kate的光影錯覺眼影盒



這盒是我失而復得的
因為之前出的時候我冇買
到後來想買嘅時候已經冇哂呢隻色
等了好耐先見到返貨
所以二話不說就買了它回來

都是一般的Step
右下淺一點的啡色搽在眼皮上
深一點的啡就掃在雙眼皮位置
白色的在眉骨下打亮
下眼影用回淺啡,深啡再在眼尾位置重疊在淺啡之上
今次我連眼線都是用埋佢呢盒的黑色(它是膏狀的,不是粉狀啊~)
最後一定要用它的金色
用手指點在眼皮上就可以了





那隻金色係閃到爆呀
超靚~我十分喜愛它呢
閃光燈之下就可以知道它有多閃了





直頭就係閃到反光呢~


那一天我就是這樣欣賞Big 4 的演唱會
一於閃爆佢..哈哈~~~



多謝收看!!


沒有留言:

張貼留言