2010年3月14日 星期日

眼妝分享 - 來一點顏色的眼妝

成個月前已經開始睇到各雜誌都分享Colour一點的眼妝了
所以我就心思思又想試下玩
我一向都是鍾情啡金系的
但間中來一點淺色又會覺得新鮮一點

今次用到的東西很小
主要都是用了我盒Coastal Scents眼影來玩
(它真是一盒好幫手呢!)



Maybelline 那支之前出一路都沒有買
但次前行過莎莎特賣場
見平平地揀左幾支
用來打個底都唔錯

CS 用了四隻顏色就可以了
綠,黃,橙同橙紅





我先用Maybelline在整個眼蓋位置塗上
深綠色搽眼尾
綠色上再蓋上一點黃色
下眼影用橙色,眼頭留一點位置不用搽
橙紅在下眼尾
上,下眼頭位置在搽上黃色
就是這樣了~







最後只是劃上眼線
再搽睫毛膏就完成了

大家也嘗試用春天的顏色來為眼睛粉飾一下吧~
(當然....我係在一年四季也會堅持用我的啡金系列的..哈哈!!)

多謝收看啊~


 


沒有留言:

張貼留言