2010年3月21日 星期日

BL Happy Garthing @320

今次真係我的第一次參加這樣的聚會
所以亦都是我參加BL的第一次聚會
那天我約了幾位美女一齊過去
不過原來好易去的



去到已經好多美女們了
我們是比較遲的幾位
(見到相片中的地方我是在後來才補影的~)
找座位坐低後就Order了飲品
交出sample,出清貨品...



這便是今次Roxy,Purple House 等贊助的禮物
仲有就是Bingo,抽獎的禮物.....



今次的神秘嘉賓是Ian - 塔羅師
(我諗..我應該點樣都唔會唔記得佢個名的..因為你個英文名對我來說太熟了.哈哈)
其實仲有一位貴賓的...人見人愛的小貴賓..
.


我亦有幸可以問一條問題
今次從工作和感情之間選擇了工作
(我都是比較自私的...)
就我自己來說..Ian都講得好中
但要找另一份工..真的要很大的勇氣
希望...希望你所講嘅唔好百份百中吧~



之後就是美食時間
只是好隨便影了幾幅
因為我已經好肚餓
我呢隻餓鬼要出動了...
所以我要食..食..食..
當然要多謝豬豬的砵仔糕同雨娜的小蛋糕呢



食飽飽當然又玩過
花花冇運行..唔中呢
差一個字都唔比我....
雖然Bingo唔中..但之後的抽獎都中左



最後一份居然多人一起Bingo...
Wow~~要用包剪揼來決一勝負
之前說另一位小貴賓就是"他"了
是Admin仔是也,那天也是我們的小小攝影師
包剪揼的結果是誰?不用說啦
你們睇他開心到呢?
仲好識做話送比媽咪用~哈哈!!乖仔~



開心時間過得特別快
又係時候講Bye Bye~


回家後:-
當然都要同今日的收穫品影一幅大合照啦



多開心的一天
期待下一次再玩過啊!



 




 


沒有留言:

張貼留言