2010年3月29日 星期一

超級好玩的印甲同樂日

剛剛的星期六
參與了印甲同樂日
真係超級勁開心
三點鍾齊人後

就一班人柴娃娃咁上了Pui Pui 度玩甲

地方細細,五臟俱全..咩都有
再加上Amy帶的甲油
早知我可以唔使帶都夠哂玩了



參加過的,對這籃甲油應該不會陌生了
紅橙黃綠青藍紫......
你要咩色有咩色呢~



好大塊的印板呀~
yee....咁企理嘅,非也非也..這已是清理過後拍的
哈哈 ~~因為一坐低已經掛住玩喇
咩都唔記得影lu...

今次花花有幸得到Pui Pui 的幫手
由銼甲型,拋光,去死皮,搽甲油到印花都係出自Pui Pui 的手筆
呀~~唔記得添..Jeff 都有幫手拋光的..唔該哂啊~



搽完甲油先食Cake.. (大家睇到嗎?我已搽了粉紫色喇~)
之後再印花吧
我當然揀我至愛的朱力力啦..仲使講嘅..Yummy Yummy......

之後經過一輪滴哂汗的時間後.........

登!登!登!登..







睇完嘩嘩聲...考靚呀
大家拍掌多謝Pui Pui 啦~

今次用了印花片M81
加上白色及兩隻不同的紫色印油
原來可以將圖案拆開印
仲可以打直打橫咁印的啊~
今次我的就由下,右,上左咁印的~

最後當然小不了大抽獎啦~





抽到印油,印片外
花花好好彩啊~
抽到了一Set 護膚品
就在夏天時用用它..正~




之前一向想找一些粉色甲油
當然最後都買下來
獨欠粉紅色,因為我已經有了

今天開心到不得了
玩完仲一齊食飯添
希望下次仲有機會再一齊玩過

最後謝過Pui Pui 的邀請及你們送出的禮物同Cup Cake~


 


沒有留言:

張貼留言