2010年3月15日 星期一

印甲分享 - 我是絲襪狂

之前整左個Alice甲
唔夠七十二小時佢已經消失左
因為我太睇佢唔順眼喇

今次想整回唔咁Sharp嘅款
但搵哂我的甲油
原來我九成都係深色甲油
淺色一點的小之又小
睇黎要入番一D先得
(好一個借口...哈哈...)

最後揀了它們



用那枝珍珠粉紅先搽上兩至三層
因為我覺得一層太透了

印花圖案選它吧
絲襪呀嘛!!



印上後加上各類閃石,膠珠,金,銀珠仔



完成後立即覺得順眼左,冇咁Sharp了
原來淺色都接受得過啊~
真的可以開始入手一些淺甲油系列







我的手指公太大塊了
而自己的駁花還是未到家
所以在甲前搽上黑色法式邊吧
其他的就隨意貼上珠仔等等



這便是今次的絲襪狂手甲
哈哈~~
不穿格仔絲襪的我
為有將它放在指甲上吧

多謝收看啊~

 

沒有留言:

張貼留言