2010年3月23日 星期二

大堆頭甲油

之前團購了一堆甲油回來
當一到手後真的很興奮呢
今次的甲油同往時一樣
九成都是深色,紫藍居多



我又開始我的試色行動了
當然手得一雙
所以都是將它們塗在膠紙上看看吧



中間的是Alice in Wonderland 系列來的
我覺得它好靚啊..係好粗粒的閃粉





China Glaze 的 Wizard of Ooh Ahz Returns 系列我係全部入哂貨的
紅色的 Ruby Pumps 我好早就買左
之後發覺太靚
所以後來就連其他同系列的
紫,黃,藍,白同粉紅(今次冇入鏡了,因為借了比朋友用)都一併入埋





Harmony 做印花油真係靚絕了
今次我也一口氣入了兩支添
本身紫色,藍色都是我的最愛
但現在開始原來粉色都好靚
我現在已經開始做功課喇
等待緊下一Round團購了..哈哈



之後便隨意地揀了我想試的顏色試一下
左至右是:-
CG - Flyin High
CG - Cowardly Lyn' (上面相中打錯了Lyin)
CG - C-C-Courage
CG - Emerald Sparkle
OPI - Absolutely Alice

Alice 是透明中帶有大量粗粒閃粉
上面我是搽了三層的結果,但我好喜愛呀
另外就喜歡綠色那支了
看來我都是喜歡閃閃的..嘻!

看見那麼多的甲油
當然我不會放過它們啦!
今次揀你啦!Sweet Revenge



印上Lace圖案,今次用上三塊印片M57,M65,M71



加埋我最近喜愛的閃石同鋼珠




完成了
近來發覺因為玩甲玩得多
所以手指周邊的手皮差了好多好多
看來我真的要去修一修它們




這便是今次的甲油印油等等....

今次好似長篇了一些
(不想分開出了~)
希望不會悶到大家吧!

多謝收看!






沒有留言:

張貼留言